Младите потребители са по-склонни да изтеглят кредит, за да се възползват от някое намаление
Проблемът на Черния петък се появява при хората, които излизат на лов за намаления. По-старателните са проучили цените на желаните продукти преди кампанията.
Това заяви в пред Нова ТВ Богомил Николов от „Активни потребители”.
По думите му младите потребители са по-склонни да изтеглят кредит, за да се възползват от някое намаление.
Той коментира и новия знак, който ще оказва, че млечните продукти са от истинско българско мляко.
„Няма как всички мандри да се регистрират, защото няма толкова крави у нас. Броят им намалява непрекъснато”, посочи Николов.
По думите му разликата между досегашния знак за Български държавен стандарт и новия е, че вторият ще оказва, че продуктът е произведен от българско мляко, а животните са хранени с определен процент родни фуражи.
„Вярвам в тези знаци и стандарти”, категоричен беше експертът.
FaceBook Twitter Pinterest https://tribune.bg/bg/parite/mladite-potrebiteli-sa-po-sklo/